ساماندهی کسب و کار

دسته‌بندی :   عمومی
نویسنده :   ابوذر کیهانی
بروزرسانی :   مهر 1402

برای ساماندهی به کسب و کارتان یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از یک وبسایت می‌باشد که در آن بتوانید تمامی امور رو را انجام دهید. مانند ثبت کارمندان و مشتریان و بقیه افرادی که با شما در ارتباط هستند مانند تامین‌کنندگان شما و …

مزایای ساماندهی کسب و کار با راه‌اندازی وب‌سایت

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی آن قدر مزایا دارد که شمردن آن کار زمان‌بری هست که در پایین به برخی از مهمتری آنها اشاره می‌کنیم:

متمرکز کردن اطلاعات مشتریان

اگر صاحب یک مغازه هستید و نیاز دارید که اطلاعات مشتریان خود را در یک سیستم داشته باشید، به راحتی می‌توانید با راه‌اندازی سایت بصورت خودکار اطلاعات کاربران شما ثبت و در هر زمان برای تماس یا ارسال پیامک در دسترس شماست.

تخفیف اختصاصی مشتریان خاص

اگر می‌خواهید به مشتریان خاص خود تخفیفی ارائه کنید، اطلاعات مشتریان خوش‌حساب خود را از سایت بگیرید و برایشان تخفیف اختصاصی ارسال کنید.

فروش محصول خاص

اگر محصولی دارید که قیمت آن از رقبایتان ارزان‌تر است، بصورت اختصاصی و با محدودیت روی تعداد فروش، آنها را بفروشید.

ارائه شبانه‌روزی محصولات

اگر وب‌سایت فروشگاهی داشته باشید، می‌توانید بصورت شبانه‌روزی کالاها و خدمات خود را بفروشید و دیگر نیازی نیست با مشتری ارتباط مستقیم داشته باشید و تمام توضیحات و اطلاعاتی که مشتریان نیاز دارند را بصورت شفاف در وب‌سایت قرار داده و مشتریان به راحتی بررسی و خرید خود را انجام دهند.

ارائه خدمات شبانه‌روزی

اگر خدماتی دارید که می‌توانید بصورت شبانه‌روزی به دیگران ارائه کنید، یکی از راه‌های بی‌دردسر، داشتن وب‌سایت است که درخواست‌ها را بصورت آنلاین ثبت و در اختیار شما قرار می‌دهد. البته که شبکه‌های اجتماعی نیز این مزیت را دارند اما معمولا مشتریان یا مردم ابتدا در اینترنت (گوگل) خدمات خود را جستجو می‌کنند که آنجا شبکه‌های اجتماعی دیگر قدرتی ندارند و تنها وب‌سایتها هستند که قدرت‌نمایی می‌کنند.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

اگر اطلاعاتی که در اختیار دیگران قرار می‌دهید برایتان با ارزش هست و می‌خواهید هر شخصی با بخشی از آنها دسترسی داشته باشد، با تعیین سطح دسترسی به هر کاربر، اطلاعات خود را محافظت و با دسته‌بندی مشخص برای هر کاربر نمایش دهید.

مزایای دیگر وب‌سایت

موارد دیگری که به ذهنتان می‌رسد و می‌توانید با یک مشورت به راحتی به آنها برسید، مزایای استفاده از وب‌سایت هست.

در این وبسایت می‌توانید هر کاری را دارید انجام دهید و یک سیستم متمرکز برای هماهنگ کردن فعالیت‌های خود را داشته باشید.

 


16915499324369.webp
ابوذر کیهانی عاشق برنامه‌نویسی که با زبان HTML و PHP و Laravel و JavaScript برنامه می‌نویسه و با CSS و SASS زیباترش می‌کنه و تمام تلاشش اینه که مشکلی رو از دوش کسی برداره!

نظرات و دیدگاه‌ها (برای ارسال نظر لطفا وارد شوید!)
captcha