قوانین و مقررات

دسته‌بندی :   عمومی
نویسنده :   ابوذر کیهانی
بروزرسانی :   مهر 1402

قبول قوانین و مقررات

در این بخش تمامی قوانین و مقرراتی که برای خرید وبسایت و خدمات توسط وب‌سایت زندگی با وب ارائه می‌شود، گنجانده شده است و هر کاربری که اقدام به خرید وبسایت یا خدمات از این سایت می‌نماید، تمامی این قوانین و مقررات را قبول و به آن متعهد می‌باشد.

 

بروزرسانی قوانین

زندگی با وب در هر زمان، می‌تواند قوانین و مقررات کار خود را اصلاح نماید و اصلاحات را به اطلاع کاربران می‌رساند و فرصت لازم برای عکس‌العمل به آنها می‌دهد.

آخرین بروزرسانی در بالا و پایین همین صفحه درج می‌شود.

 

تبعیت از قوانین و مقررات کشور

تمامی فعالیتهای وب‌سایت زندگی با وب، بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور ایران می‌باشد.

 

اطلاعات کاربری

اطلاعات کاربران در پروفایل کاربری بعنوان ملاک پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهد بود و در صورت ارائه اطلاعات ناقص یا اشتباه، مسئولیت آن به عهده کاربر می‌باشد.

 

قبول قوانین و مقررات

تمامی کاربرانی که از خدمات وب‌سایت زندگی با وب استفاده می‌کنند، تمامی مقرراتی که در این صفحه درج شده را بطور کامل قبول و با موافقت خود امکان استفاده از خدمات این وب‌سایت را دارند.

 

استفاده از منابع

در صورت استفاده بیش از حد از منابع سرور مانند هارد، رم و پهنای باند، بسته کاربر بصورت یکطرفه قطع خواهد شد و کاربر موظف است استفاده از منابع سرور را تا حد استاندارد کاهش و یا بسته خود را متناسب با میزان استفاده از منابع تغییر دهد.

 

ایمیل اسپم، تبلیغاتی و انبوه

ارسال ایمیل انبوه بطوری که در یک ساعت بیش از ۱۰۰ عدد و در روز بیش از ۲۰۰ عدد ارسال شود ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده، وبسایت کاربر مسدود شده و هیچ وجهی عودت نمی‌شود. 

ارسال ایمیل تبلیغاتی و اسپم ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده، وبسایت کاربر مسدود شده و هیچ وجهی عودت نمی‌شود.

 

بکاپ

کاربر موظف است بکاپ را بر روی رایانه‌ای غیر از سرور ذخیره نماید و در زمان بروز مشکل، آن را بر روی سرور بازگرداند و در صورت حذف بکاپ از روی سرور، وب‌سایت زندگی با وب مسئولیتی در قبال بازگردانی اطلاعات ندارد.

 

انتقال وبسایت

کاربر نمی‌تواند بخش یا تمام وبسایت خویش را بدون اطلاع مکتوب به وب‌سایت زندگی با وب، به دیگری منتقل نماید و در صورت مشاهده، وبسایت کاربر مسدود شده و هیچ وجهی عودت نمی‌شود.

 

سن قانونی و محل دادرسی

کاربران در زمان خرید وبسایت می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته و یا وکیل قانونی وی این شرایط را داشته و مسئولیت تعهدات را قبول کند.

در صورت بروز اختلاف و شکایت کاربر از وب‌سایت زندگی با وب، کاربر تعهد می‌نماید که محل دادرسی در تهران باشد.

 

ارتقا و تغییر هاست

با درخواست کاربر و پرداخت هزینه، امکان افزایش فضا می‌باشد.

با توجه به تغییر آدرس سرور و افت رتبه در موتورهای جستجو، در زمان افزایش پردازنده و رم، در صورت نیاز در ابتدای خرید، نسبت به انتخاب پردازنده و رم دقت لازم را بفرمایید.

در صورت نیاز به تغییر هاست توسط کاربر، در صورت وجود استانداردهای امنیتی و امکانات مورد نیاز وب‌سایت در صورت صلاحدید و تایید زندگی با وب این اقدام انجام می‌شود. شایان ذکر است عواقب ناشی از افت رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو، امنیت و دیگر موارد بر عهده کاربر می‌باشد.

 

تعهد عدم دستکاری سورس‌کدهای وب‌سایت

کاربر متعهد می‌شود که هیچ‌گونه دستکاری در سورس‌کدهای وب‌سایت انجام ندهد و در صورت مشاهده، وبسایت مسدود و کاربری کاربر لغو شده و هیچ وجهی عودت نمی‌شود.

 

لینک طراح وب‌سایت

لینک درج شده در پایین صفحات، بعنوان معرفی طراح وب‌سایت بوده و کاربر حق حذف آن را ندارد.

 

مکاتبات 

کلیه مکاتبات و درخواستها از طریق اطلاعات درج شده توسط کاربر در پنل کاربری انجام می‌شود و به منظور اطمینان بیشتر، مناسب است که پس از ارسال درخواست، در صورت عدم اعلام وصول، موارد بصورت تلفنی پیگیری شود، لکن ملاک درخواستهای کتبی می‌باشد.

 

طراحی قالب جدید 

هزینه و مدت زمان طراحی قالب ‌جدید پس از بررسی به کاربر اعلام می‌شود و  حداکثر در دو مرحله اشکالات برطرف و قالب نهایی می‌شود و پس از ۴۸ ساعت از اعلام تکمیل شدن قالب، در صورت عدم اعلام اشکالات، قالب تایید شده تلقی می‌گردد.

 

زبان‌های برنامه‌نویسی

زبان برنامه‌نویسی سمت سرور PHP بر پایه فریمورک Laravel و زبان برنامه نویسی سمت کاربر html و JavaScript می‌باشد و ظاهر سایت نیز با CSS و SASS انجام می‌شود که در جهت بهتر شدن کارکرد سایت ممکن است تغییر کند.

 

روش برنامه‌نویسی

انتخاب و استفاده از زبان برنامه‌نویسی، روشهای برنامه‌نویسی، پلتفرم (Platform)، چارچوب (Framework) و الگوی معماری برنامه‌نویسی به عهده زندگی با وب می‌باشد و کاربر هیچ‌گونه دخالتی در این امور ندارد و در صورت نیاز می‌تواند مواردی را بصورت پیشنهاد به زندگی با وب اعلام نماید و زندگی با وب در صورت صلاحدید می‌تواند آنها را لحاظ نماید.

 

اشکالات وب‌سایت

در صورت بروز اشکالاتی که کارکرد صحیح وب‌سایت را خدشه‌دار کند و به برنامه‌نویسی مرتبط باشد، زندگی با وب حداکثر تا ۴۸ ساعت موظف است مشکل را بصورت رایگان برطرف کند. 

اگر اشکالات به سرور مربوط باشد، زندگی با وب با پیگیری و اطلاع‌رسانی مشکل به کاربر تا رفع کامل مشکل موظف به پیگیری امور می‌باشد.

 

تغییرات وب‌سایت

اگر کاربر نیاز به تغییراتی در وب‌سایت داشته باشد، پس از اعلام مکتوب و بررسی زندگی با وب بر اساس حجم فعالیت و زمان مصروفه، زمان و هزینه را اعلام می‌شود و پس از پرداخت هزینه، تغییرات انجام می‌شود و ملاک انجام تغییرات پرداخت هزینه می‌باشد.

 

تمدید سالانه

خدمات و پشتیبانی وب‌سایت با پرداخت هزینه تمدید سالانه قابل تمدید می‌باشد و عدم پرداخت آن، بعنوان فسخ قرارداد تلقی می‌شود و برای اطمینان خاطر کاربر یک ماه قبل از تمدید سالانه، اطلاعات تمدید سالانه به اطلاع ایشان می‌رسد.

 

آموزش مدیریت وب‌سایت

آموزش نحوه مدیریت وب‌سایت طی ۲ ساعت بصورت غیرحضوری و آنلاین با امکان پرسش و پاسخ برای کاربر به صورت رایگان برگزار می‌گردد و فیلمهای آموزشی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به جلسه آموزشی مجدد، هزینه آن بر عهده کاربر می‌باشد.

 

مالکیت مادی و معنوی

مالکیت مادی و معنوی سورس‌کدهای وب‌سایت متعلق به زندگی با وب می‌باشد.

مالکیت مادی هاست متعلق به کاربر می‌باشد ولی هیچ‌گونه دسترسی به هاست ندارد و فقط زندگی با وب به هاست دسترسی دارد.

مالکیت مادی و معنوی دامنه متعلق به کاربر می‌باشد و در زمان خرید، مدارک ایشان (تصویر کارت ملی) بارگذاری می‌گردد و زندگی با وب بعنوان رابط اداری، فنی و مالی می‌باشد.

مالکیت مادی و معنوی محتوای وب‌سایت (مانند کتب، مقالات و اخبار که کاربر آنها را درج نموده است) متعلق به کاربر می‌باشد.

 

مسئولیت محتوای وب‌سایت

مسئولیت تمامی محتوای وب‌سایت به عهده کاربر می‌باشد و زندگی با وب و درج‌کننده محتوا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتوای وب‌سایت ندارد و بعد از درج محتوا، نظارت و بازبینی برعهده کاربر می‌باشد و در صورتی که محتوا مغایر با قوانین و مقررات کشور باشد، عواقب فیلتر شدن و دیگر موارد بر عهده کاربر می‌باشد.

 

محفوظ بودن اطلاعات طرفین

كلیه اطلاعاتى كه توسط یک طرف در اختيار طرف مقابل قرار می‌گیرد از سوی طرف مقابل، محرمانه تلقی می‌گردد و موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده بوده و حق در اختیار قرار دادن این اطلاعات را به غیر ندارد.

 

امنیت وب‌سایت

زندگی با وب جهت تأمین نمودن امنیت وب‌سایت مطابق با استانداردهای موجود تمامی تلاش خود را می‌نماید. 

 

نمایش بهینه وب‌سایت در مرورگرها

زندگی با وب تمام تلاش خود را می‌نماید تا وب‌سایت در بیشتر مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها و همچنین موبایل و تبلت بطور صحیح نمایش داده شود. 

نکته مهم : علت آنکه کلمه همه مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها قید نشده به این دلیل هست که برخی از کدها فقط در برخی مرورگرها کار می‌کنند و جایگزینی برای انجام آن عملکرد در برخی دیگر وجود ندارد مانند مرورگرو اینترنت اکسپلورر که بسیاری از قابلیتهای جدید را پشتیبانی نمی‌کند. 

البته با توجه به به‌روز بودن کدهای استفاده شده در وب‌سایت، بیشتر مرورگرها، سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها بدون اشکال از وب‌سایت پشتیبانی می‌کنند.

 

سرعت وب‌سایت

زندگی با وب تمام تلاش خود را می‌نماید تا در صورتی که حجم فایلها، عکسها، فیلمها و صداها بصورت استاندارد بارگذاری شوند، وب‌سایت سرعت مناسبی بر حسب وب‌سایتهای معتبر تعیین سرعت داشته باشد. 

 

حفاظت از اطلاعات امنیتی وب‌سایت

زندگی با وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال در اختیار قرار دادن اطلاعات امنیتی وب‌سایت توسط کاربر به هر نحوی به افراد غیر ندارد و در صورت آسیب به سرور و وب‌سایت، جبران ضرر و زیان آن بر عهده کاربر می‌باشد.

 

دامنه‌های غیرثبتی وب‌سایت

زندگی با وب هیچ گونه مسولیتی در قبال دامنه‌هایی که توسط کاربر در جایی غیر از وبسایت خریداری شده ثبت شده را نخواهد داشت.

 

حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، اختلاف از طریق مراجع ذی‌صلاح مورد بررسی قرار می‌گیرد که زندگی با وب تمام تلاش خود را می‌کند تا موضوعات با مذاکره حل شوند.

لازم به ذکر است زندگی با وب تمام تلاش خود را نموده تا تمامی موارد اتفاقی را در نظر بگیرد، لکن در صورت بروز اتفاقاتی که در قرارداد یا قوانین و مقررات قید نشده، بر اساس عرف و قوانین جاری کشور، در زمان بروز اتفاقات خارج از قرارداد و قوانین و مقررات وبسایت، می‌بایست همان زمان، طرفین به توافق جدید برسند.

 

هزینه سورس‌کدهای وب‌سایت 

کاربر می‌تواند سورس‌کدهای وب‌سایت را با پرداخت سه برابر مبلغ کل بسته بعلاوه ۱۵ درصد کل مبلغ بسته به ازای گذشت هر سال از زمان خرید، مشروط بر اینکه 

اولا حق انتشار سورس‌کدهای وب‌سایت را به منظور تجاری و غیرتجاری نداشته، 

ثانیا حق انتشار سورس‌کدهای وب‌سایت را به صورت کلی یا جزئی نداشته و 

ثالثا حق انتشار سورس‌کدهای وب‌سایت را با تغییرات کلی یا جزئی نداشته، 

تحویل بگیرد و به ازای نقض هر یک از شرایط فوق، می‌بایست مبلغی معادل هزینه تحویل سورس‌کدهای وب‌سایت بعنوان جریمه به زندگی با وب پرداخت نماید.

سورس‌کدهای وب‌سایت بدون توضیحات و راهنمایی تحویل می‌گردد و پس از تحویل سورس‌کدهای وب‌سایت، قرارداد فسخ می‌گردد.

 

فسخ قرارداد

قرارداد از نوع لازم الاجرا بوده و در صورت وقوع شرایط فسخ اشاره شده در متن قوانین و مقررات و یا توافق طرفین قابل فسخ می‌باشد.

 

تکلیف محتوا بعد از فسخ قرارداد

در صورت فسخ قرارداد، تمامی مسئولیتها و تعهدات زندگی با وب از بین رفته و در صورت وجود محتوا در وب‌سایت، کاربر موظف است حداکثر تا یک هفته بعد از فسخ، محتوای وب‌سایت را تحویل بگیرد و بعد از آن، محتوای وب‌سایت امحاء می‌گردد.

 

تکلیف دامنه بعد از فسخ قرارداد

زندگی با وب هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال دامنه مربوط به قرارداد نخواهد داشت و در صورت عدم تمدید و از دسترس خارج شدن آن مسئولیتی بر عهده زندگی با وب نیست.

 

تکلیف هاست بعد از فسخ قرارداد

مالکیت هاست نیز در صورت امکان به کاربر انتقال پیدا می‌کند و زندگی با وب هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی نسبت به هاست نخواهد داشت.

 

اقامتگاه قانونی کاربر

اقامتگاه قانونی کاربر، همان نشاني مندرج در پروفایل کاربری بوده و در موارد لزوم و به منظور ابلاغ مکاتبات قانونی، مورد استناد خواهد بود و در صورتيكه در طول مدت قرارداد نشاني تغيير يابد، بايد از طریق پروفایل آدرس را اصلاح نماید و از طرق دیگر به طور مکتوب، زندگی با وب را مطلع نماید و تا قبل از اطلاع‌رسانی، نشاني قبلی معتبر خواهد بود.

 

قوه قهریه

در صورت بروز حوادثی که کنترل آنها از دست مسئولان زندگی با وب یا کاربران خارج باشد از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب، آتش‌سوزی، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت و غیره، زندگی با وب، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در قرارداد و قوانین و مقررات مذکور نخواهد داشت.

 

شرایط مرجوعی محصول

۱- درخواست تعویض محصول توسط مشتری : محصول می‌بایست بصورت اولیه پلمپ بوده و هزینه عودت محصول توسط پیک یا پست توسط مشتری پرداخت شود و پس از تایید فروشگاه، مبلغ پرداختی عودت می‌شود به شماره شبای مشتری که در پروفایل ثبت نموده است.

۲- اعلام عدم نیاز محصول توسط مشتری : محصول می‌بایست بصورت اولیه پلمپ بوده و هزینه عودت محصول توسط پیک یا پست توسط مشتری پرداخت شود و پس از تایید فروشگاه، مبلغ پرداختی عودت می‌شود به شماره شبای مشتری که در پروفایل ثبت نموده است.  

۳- عدم سلامت فیزیکی محصول در زمان تحویل : در صورتی که در زمان تحویل محصول، ایراد فیزیکی در محصول باشه، هزینه عودت محصول توسط پیک یا پست توسط فروشگاه پرداخت می‌شود و پس از تایید فروشگاه، مبلغ پرداختی عودت می‌شود به شماره شبای مشتری که در پروفایل ثبت نموده است.

 

آخرین بروزرسانی: 1402/07/21

 


16915499324369.webp
ابوذر کیهانی عاشق برنامه‌نویسی که با زبان HTML و PHP و Laravel و JavaScript برنامه می‌نویسه و با CSS و SASS زیباترش می‌کنه و تمام تلاشش اینه که مشکلی رو از دوش کسی برداره!

نظرات و دیدگاه‌ها (برای ارسال نظر لطفا وارد شوید!)
captcha