تولید محتوا شاید برای شما آشنا باشد، اما تفاوت زیادی با تولید محتوای بهینه دارد. هر کسی شاید بتواند محتوایی را تولید کند، اما نکته مهم اینجاست که آیا این محتوا برای موتورهای جستجو بهینه هست یا خیر.
برای تشخیص محتوای بهینه نیاز به داشتن دانش سئو هستید که با دانستن تکنیکهای تولید محتوای بهینه که توسط موتورهای جستجو مانند گوگل ارائه میشود، براحتی میتوانید محتوایی تولید کنید که رتبه خوبی از موتورهای جستجو بگیرد.
در پایین به آیتمهای مختلفی که میبایست برای تولید محتوای بهینه مدنظر قرار بدهید اشاره میکنیم:
اگر یک مقاله تولید کنید و هر ماه محتوایش رو تغییر بدهید، چون که حدود یک ماه طول میکشد تا در گوگل ایندکس و رتبهگیری نماید، اگر آن را بروزرسانی کنید، احتمال امتیاز بیشتری دارید.
یکی از ابزارهای مهم سئو، گوگل کنسول هست که پس از اتصال آن به وبسایت خود، میتوانید اطلاعات جامعی درباره وبسایت خود و بازدیدهای کاربران از آن بگیرید. یکی از ابزارهای گوگل کنسول معرفی یک صفحه یا مقاله به موتور جستجوی گوگل هست که چون احتمال دارد ایندکس شدن صفحات طول بکشد، میتوانید هر زمان مقالهای درج کردی، همان موقع آن را به کنسول معرفی کنید تا ایندکس شدن در همان موقع انجام شود. البته میتوانید صبر کنید تا چند روز آینده این اتفاق بصورت اتوماتیک انجام شود.
چند مورد به افزایش رتبه در موتورهای جستجو کمک میکند که عباراتند از :
۱- تولید محتوا با استفاده از کلمه «بهترین» مانند «بهترین سایت فروشگاهی» میتواند رتبه خوبی برای شما بیاورد.
۲- تولید محتوا با محتوای معرفی کلی محصول و کاربرد آن نیز رتبه خوبی بهمراه دارد.
۳- اگر بتوانید انواع یک محصول را معرفی کنید نیز رتبه خوبی خواهید گرفت.
۴- اگر محصولی دارید که هم برند خارجی و هم برند ایرانی دارد نیز با معرفی آنها میتوانید رتبه خوبی بگیرید.
۵- میتوانی با گنجاندن نکات مهم برای خرید هر محصول، رتبه بسیار خوبی بگیرید.
۶- تولید محتوا با درج نکات مهم برای نگهداری و افزایش طول عمر هر محصول نیز به شما رتبه خوبی میدهد.
۷- چند مورد از بهترین مدل در هر نوع از محصولات خود را معرفی کنید که داخل آن مقاله لینک به کالا، مزایا، معایب، امکانات، عکس آن را درج کنید.
ادامه دارد . . .