سایت آماده یا برنامه‌نویسی شده

free site vs programing site
دسته‌بندی :   آموزش
نویسنده :   ابوذر کیهانی
بروزرسانی :   آبان 1402
موضوع :   عمومی  
منتشرشده در :   ایران - تهران - تهران

راه اندازی سایت

سایتهای آماده در نگاه اول بسیار عالی و بی‌نقص هستند و از حق نگذریم برای راه‌اندازی رایگان هستند.

ولی بعد از مدتی نیاز دارید تا ظاهر سایت خود را طوری که علاقه دارید بسازید که اون موقع نیاز پیدا می‌کنید به برنامه‌نویسانی که اون سایت آماده رو بلد هستند و خوب با یک هزینه‌ای آن قالب گرافیکی را برای سایت شما طراحی می‌کنند و در سایت شما قرار می‌دهند.

نیاز به تغییرات

بعد نیاز دارید تا تغییرات ساختاری در سایت خود بدهید، اینجاست که مشکلات سایت‌های آماده نمایان می‌شوند، چون کمتر کسی دست به ساختار سایت‌های آماده می‌زند، چرا؟ چون بسیار پیچیده برنامه‌نویسی شده و تمام ماژول یا همون قطعات برنامه بهم مرتبط هستند و اگر بخواهید یک بخش را دست بزنید باید حواستان به بقیه بخش‌هایی که با این بخش در ارتباط هستند، باشید. ولی شاید بتونید بعضی کارها رو با افزونه‌هایی که وجود دارد انجام دهید، اما منظور از ساختار این است که شما بخواهید بانک اطلاعات رو طوری که به نظرتون بهتر هست تغییر بدید که اون موقع دیگه خبری از افزونه وجود ندارد. البته این بعنوان یک مثال کوچک بود و بسیاری از تغییرات ساختاری دیگه‌ای هست که امکان تغییرش رو ندارید یا خیلی سخت ممکنه بتونید تغییرش بدید.

حال شما می‌مانید و یک سایت که کلی برایش زمان خرج کردید و الآن که می‌بینید برایتان کاربردی نیست، مجبور می‌شوید به سراغ یک پلتفرم دیگر بروید.

در این شرایط بعضی یک برنامه‌نویس استخدام می‌کنند تا کارهای سایت را انجام دهد که بابت آن می‌بایست هزینه‌ای را بطور ماهانه پرداخت نمایند.

بعضی هم بطور پروژه‌ای از برنامه‌نویسان استفاده می‌کنند.

که در هر دو حالت چون برنامه‌نویسان اشراف کاملی بر کدهایی که دیگر برنامه‌نویسان نوشته‌اند، ندارند، احتمال خطا زیاد می‌شود و در نهایت کدها گارانتی ندارند و اگر بعد از مدتی به مشکل بخورند، کسی جوابگوی صاحب سایت نیست.

پیشنهاد زندگی با وب

اما ما در «زندگی با وب» از ابتدا تا زمانی که بخواهید همراهتان هستیم و از راه‌اندازی و اجرا گرفته تا تولید محتوا و ورود اطلاعات و تغییرات ساختاری و گرافیکی در کنارتان هستیم.

ما با توجه به تجربه چندساله در خصوص مدیریت سایت‌ها و برنامه‌نویسی سایت، برای بهبود در کیفیت و راحتی خیال صاحبان کسب و کار بر آن شدیم تا تیمی را کنار هم جمع کنیم تا از ابتدا تا انتهای یک سایت رو بطور کامل پوشش داده و خیال کارفرمایان را راحت کنیم.

مثلا شما یک سایت خرید می‌کنید، بعد باید دنبال مدیر سایت بگردید که اون سایت رو بلد باشه تا تغییرات و ورود اطلاعات شما رو انجام بده که خود این پروسه بسیار اذیت‌کننده هست. هم برای شخصی که این کار رو انجام بدهد و هم هزینه‌هایی که باید پرداخت شود و در نهایت چون درصدی از کاری که انجام می‌شوند رو کارفرما نمی‌بیند یا قابل نمایش نیست، مشکلاتی بین مدیر و صاحب سایت بوجود می‌آید.

ما یک راه حل ساده برای این کار پیدا کردیم و اون این هست که شما با خرید یک سایت، تمام ملزومات کنار آن رو هم در یک پیکیج خرید می‌کنید و خیالتون رو راحت می‌کنید. 

در ادامه نحوه انجام کار رو براتون توضیح می‌دم. 

 

سایت برنامه نویسی شده

امکانات

سایت ساز و سایت آماده

آسان

نحوه راه‌اندازی

آسان

غیررایگان

هزینه راه‌اندازی

رایگان

طبق قرارداد

تغییرات گرافیکی

نیاز به برنامه‌نویس

طبق قرارداد

تغییرات ساختاری

نیاز به برنامه‌نویس

طبق قرارداد

تغییرات گرافیکی

نیاز به برنامه‌نویس

طبق قرارداد

هزینه نگهداری

نیاز به برنامه‌نویس

طبق قرارداد

رفع اشکال

نیاز به برنامه‌نویس

رایگان

رفع ایرادات

نیاز به برنامه‌نویس

طبق قرارداد

سرعت

کاهش احتمالی

طبق قرارداد

سئوی داخلی

نیاز به برنامه‌نویس

به راحتی

توسعه اختصاصی

بسیار سخت

مقایسه سایت آماده با سایت برنامه نویسی شده

 

تفکرات خرید سایت

چند تا تفکر در زمینه خرید سایت وجود داره:

۱- بعضی‌ها میگن بزار با سایت آماده شروع میکنیم،‌ اگه به نتیجه رسیدیم، اون موقع یک سایت خوب می‌خریم.

۲- بعضی دیگه میگن از اول باید بهترین سایت رو بخریم که اگه به نتیجه رسیدیم، خیالمون راحت باشه.

ولی ما می‌گیم نه اولی و نه دومی! چرا؟ چون اولی، وقتی به نتیجه می‌رسه، باید کارهای زیادی رو انجام بده تا بتونه پلتفرم جدید رو جایگزین کنه. اما دومی چون هزینه زیادی در ابتدای کار باید پرداخت کنه، خیلی منطقی به نظر نمیاد که کسی در ابتدای یک کسب و کار کوچک، یه هزینه زیاد برای سایتش بکنه.

حالا ما چی می‌گیم

ما یک پلتفرم ساختیم مثل یک ساختمان چند طبقه، فونداسیون این ساختمان باید توان تحمل ۲۰ طبقه رو داره ولی شما برای شروع هزینه ۲۰ طبقه رو پرداخت نمی‌کنید، بلکه هزینه فونداسیون و یک طبقه رو پرداخت می‌کنید. این طوری هم فونداسیون برای ۲۰ طبقه رو دارید و هم یک طبقه برای شروع و هر وقت خواستید می‌تونید یک طبقه یک طبقه ساختمان خودتون رو تکمیل کنید. ۲۰ طبقه که گفتیم منظور همان فروشگاه اینترنتی و حسابداری و انبارداری و موارد دیگه‌ای هست که برای کسب و کار الکترونیک نیاز هست.

منتظر دیدار شما هستیم.

 


16915499324369.webp
ابوذر کیهانی عاشق برنامه‌نویسی که با زبان HTML و PHP و Laravel و JavaScript برنامه می‌نویسه و با CSS و SASS زیباترش می‌کنه و تمام تلاشش اینه که مشکلی رو از دوش کسی برداره!

نظرات و دیدگاه‌ها (برای ارسال نظر لطفا وارد شوید!)
captcha